top of page
Gradient1.png

KALKULAČKA CENY POŠTOVNÉHO

S colnými službami 

zaslat.jpg

Zašlite Balík do zahraničia s colnými službami za najvýhodnejšie ceny v spolupráci so zaslať.sk

to About
Kotva 1
Kotva 2

Ako odoslať balík do zahraničia

box icon.png

1. Zabalenie zásielky

Najrýchlejšie po vyplnení tabuľky v úvode, alebo cez kontaktný formulár, či online chat

doc icon.png

2. Objednanie prepravy

Zadajte údaje o svojej zásielke a vyberte prepravcu.

car icon.png

3. Odovzdanie zásielky kurierovi

Balík odovzdáte kuriérovi v dohodnutý termín. Balík vyzdvihneme u vás. 

Zasielame balíky do celého sveta lacno a rýchlo s colnými službami v cene.

Objavte hlavné výhody služby balík do zahraničia od preclito.sk v spolupráci so zaslať.sk 

—Pngtree—golden polygonal world map_7291667.png
to Work

Otázky a odpovede

1. Ako má byť zásielka zabalená?

Obal musí byť dostatočne pevný a nesmie sa ľahko poškodiť. Je veľmi dôležité použiť dostatočné množstvo vnútornej výplne, aby sa obsah balenia nehýbal. Použite bublinkovú fóliu alebo polystyrén.

2. Ako dlho bude trvať doručenie môjho balíka?

Doručenie závisí od typu prepravcu, ktorý si zvolíte pri objednávke. Doručujeme do 1 pracovného dňa prostredníctvom expresnej služby a 4-6 pracovných dní prostredníctvom štandardnej služby.

3. Je možné vytvoriť objednávku aj na viac kusov?

Áno táto možnosť tu je.

4. Prečo je potrebne registrovať sa do APV Creg/ EORI

Číslo EORI musia mať všetky hospodárske subjekty, ktoré komunikujú s colnými správami členských štátov EU. Číslo EORI nemusia mať fyzické osoby, ktoré nevykonávajú podnikateľskú činnosť, avšak tieto osoby musia byť zaevidované v Centrálnom registri finančnej správy APV Creg.

kisspng-incandescent-light-bulb-clip-art
Registracia do APV Creg/ EORI

Registruje sa cez formulár finančnej správy. Stačí kliknuť na tlačidlo EORI a Creg: žiadosť o registráciu. Registrácia je potvrdená v krátkom čase (niekoľko minút až hodín). Pri ďalšom dovoze tovaru, už nie je potrebná opätovná registrácia

5. Je problém ak adresa vyzdvihnutia je iná ako fakturačná?

Nie je to problém. V objednávke môžete vyplniť obe adresy. Adresa vyzdvihnutia a fakturačná adresa môžu byť rozdielne

6. Privezie so sebou kuriér prepravný štítok?

V spoločnostiach DPD a Toptrans kuriér donesie prepravný štítok. Pri spoločnostiach UPS, TNT a FedEx dostanete prepravný štítok e-mailom a budete si ho musieť vytlačiť. Prepravný štítok nie je potrebné lepiť na balík. Stači ho odovzdaž kuriérovi.

7. Je možné uhradiť prepravu pri vyzdvihnutí?

Bohužiaľ to nie je možné, preprava musí byť uhradená už pred vyzdvihnutím

logo.png
bottom of page